Slider

Welkom bij hét trainingscentrum van Deurne.

FIT Partners is een multifunctioneel trainingscentrum in Deurne. Wij streven naar het behalen van ambitieuze, maar vooral ook duurzame resultaten bij onze leden. Ons trainersteam is van zeer hoge kwaliteit op het gebied van kennis, ervaring, inspiratie en passie.
Wij bieden Functioneel Fitness, verschillende groepstrainingen zoals CrossMAX en Boxercise en wetenschappelijke sportonderzoeken bij SportLab Zuid.

Wij zijn vastberaden om samen met onze leden het gewenste resultaat te behalen. Onze doelgroep bestaat uit een variëteit aan mensen, maar één ding hebben ze gemeen: iedereen heeft een eigen “unieke” doelstelling om aan te werken. Doelstellingen van onze leden zijn zeer divers, van afvallen tot het verkrijgen van een killerbody en van het oplossen van lichamelijke klachten tot het vergroten van sportieve prestaties.

Wij werken uitsluitend met zeer gemotiveerde leden, maar laat u zich daardoor niet afschrikken. Veel van onze nieuwe leden hebben een paar jaar niets gedaan, maar streven een fittere en gezondere leefstijl na. U hoeft dus niet bang te zijn dat u bij ons opvalt tussen alleen maar superfitte mensen. Iedereen is welkom en we kunnen iedereen helpen.

Waarom FIT Partners?

 

  • Meest unieke trainingscentrum van Deurne
  • Resultaatgericht
  • Zeer gezellige en ontspannen sfeer
  • Persoonlijke aanpak
  • Evaluatie, coaching en bijsturing
  • Leuk team van trainers die je bij elke doelstelling kunnen helpen
  • Geen “sportschooldrukte”
  • Kleinschalig
  • Wetenschappelijke sportonderzoeken
  • Samenwerking met Fysiotherapie Rinus Louwers
  • Uitgebreid groepslesrooster

Direct een afspraak maken voor een intakegesprek of proefles?

Bel: 06-14634488

Social Media

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Een warm welkom voor onze 2 nieuwe stagiaires Tom en Meike! Tom is 3e jaars student aan het Fontys Sportkunde en Meike 3e jaars studente aan Fontys Fysiotherapie. Allebei hebben ze veel zin om jullie te begeleiden. Jullie zullen Tom en Meike op woensdag en donderdag aan het werk zien! ... See MoreSee Less

Een warm welkom voor onze 2 nieuwe stagiaires Tom en Meike! Tom is 3e jaars student aan het Fontys Sportkunde en Meike 3e jaars studente aan Fontys Fysiotherapie. Allebei hebben ze veel zin om jullie te begeleiden. Jullie zullen Tom en Meike op woensdag en donderdag aan het werk zien!

Comment on Facebook

Welkom Meike en Tom.

Succes

Discipline:

Naast motivatie is er nog een belangrijk aspect om je trainingen thuis door te zetten: discipline. Als de motivatie ver te zoeken is, dan doe je een beroep op je discipline. Dit is wat je moet doen om je doel te behalen.

- Maak gewoontes. Leg jezelf hierbij de focus op om iedere dag of tijdstip een bepaalde activiteit te doen.
- Begin stap voor stap. Je gooit, net als bij je levensstijl aanpassen, niet in een keer het roer om. Daarom begin je eerst met het een en de rest volgt in dezelfde stappen.
- Maak succes meetbaar. Evalueer wekelijks de positieve veranderingen. Kijk wat goed is gegaan en leer van de fouten.
- Accepteer je fout, laat de moed niet in je schoenen zakken en pak de volgende activiteit weer op. Snel verlies je van jezelf als je er een fout is gemaakt. Accepteer dat je een zakje chips hebt gegeten wanneer je gezond wilt doen, of een thuistraining overslaat wanneer je wilt trainen. Ga gewoon door waar je gebleven was en straf jezelf vooral niet!

Wil je meer tips of begeleiding bij het creëren van discipline? Neem dan contact met ons op en wij gaan je helpen!
... See MoreSee Less

Discipline:

Naast motivatie is er nog een belangrijk aspect om je trainingen thuis door te zetten: discipline. Als de motivatie ver te zoeken is, dan doe je een beroep op je discipline. Dit is wat je moet doen om je doel te behalen. 

- Maak gewoontes. Leg jezelf hierbij de focus op om iedere dag of tijdstip een bepaalde activiteit te doen. 
- Begin stap voor stap. Je gooit, net als bij je levensstijl aanpassen, niet in een keer het roer om. Daarom begin je eerst met het een en de rest volgt in dezelfde stappen. 
- Maak succes meetbaar. Evalueer wekelijks de positieve veranderingen. Kijk wat goed is gegaan en leer van de fouten. 
- Accepteer je fout, laat de moed niet in je schoenen zakken en pak de volgende activiteit weer op. Snel verlies je van jezelf als je er een fout is gemaakt. Accepteer dat je een zakje chips hebt gegeten wanneer je gezond wilt doen, of een thuistraining overslaat wanneer je wilt trainen. Ga gewoon door waar je gebleven was en straf jezelf vooral niet!

Wil je meer tips of begeleiding bij het creëren van discipline? Neem dan contact met ons op en wij gaan je helpen!

Comment on Facebook

Wat mooi en wijs gezegd.

Ik wil hulp. Mijn disciplines is ver te zoeken 😞

2 weeks ago

FIT Partners Deurne

Een nieuwe challenge! Een lekker kort en intensieve workout om even een break te nemen van je werk of studie. Voor deze workout heb je niks nodig dan de motivatie om er vol voor te gaan 👌🏼 ... See MoreSee Less

3 weeks ago

FIT Partners Deurne

In deze koude temperaturen toch even jezelf thuis warm houden door middel van een effectieve workout. Voor deze challenge heb je een opstapje nodig en een object zoals een bezemsteel of als je dumbells hebt kun je deze gebruiken! Succes 💪🏼 ... See MoreSee Less

3 weeks ago

FIT Partners Deurne

Motivatie

Heb je moeite om te trainen tijdens de lockdown?

Thuis wat grondoefeningen of een workoutje doen klinkt goed alleen het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe krijg je toch de motivatie om wel te starten? Wij geven jou tips!

1. Focus je op het onderhoud van de spieren. Je kunt je spieren op een vrij makkelijke manier wat onderhouden. Hoe meer je nu zelf doet, hoe sneller je weer terug op je niveau bent in het trainingscentrum wanneer die weer open mogen.

2. Begin met kleine stapjes. Bijvoorbeeld: Begin de dag met een kleine wandeling of maak iedere keer na je toiletbezoek 10 jumping jacks.

3. Zet muziek aan! Muziek waarop je gaat dansen (ja dit is ook al flink bewegen 😜) of muziek die jou motiveert tijdens het trainen.

4. Zoek support. Ga samen met een buddy aan de slag en motiveer elkaar!

Heb je alsnog vragen of adviezen nodig over thuistrainingen? Mail / app of bel ons en dan kijken we of we jou kunnen helpen!

Wat is jouw motivatie om voldoende te bewegen op een dag? Zet jouw manier in een opmerking onder dit bericht en motiveer je medesporters!💪🏼
————————————————
🌐www.fit-partners.nl
📞06- 14634488
📧 info@fit-partners.nl
... See MoreSee Less

Motivatie

Heb je moeite om te trainen tijdens de lockdown?

Thuis wat grondoefeningen of een workoutje doen klinkt goed alleen het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe krijg je toch de motivatie om wel te starten? Wij geven jou tips!

1. Focus je op het onderhoud van de spieren. Je kunt je spieren op een vrij makkelijke manier wat onderhouden. Hoe meer je nu zelf doet, hoe sneller je weer terug op je niveau bent in het trainingscentrum wanneer die weer open mogen.  

2. Begin met kleine stapjes. Bijvoorbeeld: Begin de dag met een kleine wandeling of maak iedere keer na je toiletbezoek 10 jumping jacks. 

3. Zet muziek aan! Muziek waarop je gaat dansen (ja dit is ook al flink bewegen 😜) of muziek die jou motiveert tijdens het trainen.

4. Zoek support. Ga samen met een buddy aan de slag en motiveer elkaar! 

Heb je alsnog vragen of adviezen nodig over thuistrainingen? Mail / app of bel ons en dan kijken we of we jou kunnen helpen!

Wat is jouw motivatie om voldoende te bewegen op een dag? Zet jouw manier in een opmerking onder dit bericht en motiveer je medesporters!💪🏼
————————————————
🌐www.fit-partners.nl
📞06- 14634488
📧 info@fit-partners.nl